woensdag 25 april 2012

SundayMarket

Als doorgewinterde website eigenaren wisten we niet zoveel over markten. Alles regelen we vanuit onze warme huisjes zittend aan de keukentafels  met een grote mok thee in onze handen. Totdat Wendy het idee opperde om Metdehand ook offline een gezicht te geven. “Briljant” idee, gilde ik! Hoe leuk zou het zijn om ons ook “in het echt” te kunnen bezoeken! Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat je als website heel goed kunt overleven zonder dat mensen je persoonlijk kennen, maar wij zijn natuurlijk een platform. We hebben te maken met gebruikers en bezoekers. Als we deze mensen zouden kunnen ontmoeten, dat zou wel heel speciaal zijn! En ik moet ook eerlijk bekennen dat ik regelmatig heel nieuwsgierig ben naar de persoon achter de creatie. Er worden zo vaak mooie spullen op de site geplaatst en dan is het wel zo leuk dat je daar een gezicht en een verhaal bij kent. En dat geldt ook voor de gebruikers. Naar hen zijn wij net zo nieuwsgierig!

Ik zal maar gelijk eerlijk bekennen dat het uitzoeken van een markt een bijzonder serieuze zaak is! Waar gaan we heen, dat moesten we eerst weten voor we aan het regelen gingen!  Onze keuze was gevallen op de Sunday Market in Amsterdam. Voor een ieder die niet bekend is met deze trendy markt, raad ik aan om die eens te bezoeken. Breng mee een goed gevulde portemonnee en een zorg dat je maag NIET gevuld is ;-) De Sunday Market is een sfeervolle markt voor jong en oud. Behalve heel veel inspirerende mensen met hun handgemaakt moois, unieke labels en Fair Trade kun je er ook heerlijk eten en drinken! Achter elke kraam vind je enthousiaste mensen met hun eigen verhaal!

Met deze wetenschap was het nu de beurt aan ons om de kraam vol te krijgen met moois van de site. We wilden de bezoekers van de markt een duidelijk  beeld geven  wie en wat Metdehand.nl is. We zijn de markt op gegaan met met Hip and Blizz, Thyralantijn, Lei Design, MelkpakkenPunt, Ukje Babytextiel, Dingsboems, Lovelies, Cover Bee, Jip by Jan, Ierdwyfke en Maarts Design. We hadden een goed gevulde kraam met zoveel moois! We mochten van de dames van Lovelies gebruik maken van hun presentatie-materiaal, wat resulteerde in een vrolijk uitziende  kraam! Ons team is die dag versterkt door onze lieve nicht Naomi (many thanks!). We waren zo trots als een pauw toen alles stond!
Henriette & Wendy op de SundayMarket.
Wat een gezellige, leuke en zinvolle dag hebben we die zondag  op 1 april gehad. We hebben veel mensen ontmoet en geënthousiasmeerd! De markt is ons goed bevallen en we gaan Amsterdam zeer zeker nogmaals met een bezoekje vereren! We hopen dat we jou daar dan ook tegenkomen! Maken we gezellig een praatje en kun je gelijk al het handgemaakte moois in het echt bewonderen!

Hopelijk tot snel! Groetjes, De dames van Metdehand, Henriette & Wendy klein.

2 opmerkingen:

  1. Hoi dames :-) Ik kom doen wat ik gisteren op mijn blog beloofd heb. Op visite komen bij alle volgers van het blog. En dan lees ik hier een hartstikke leuk verslag van de Sundaymarket. Mooi om te lezen. En alvast succes voor de volgende keer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verslag! Gezellig om te lezen.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen