maandag 5 maart 2012

GastBlogger Hip & Blizz!


Hip & Blizz mijn passie…..

Allereerste begin

Ruim acht jaar geleden was ik samen met mijn zus begonnen met een eigen atelier en een webshop Little Giants genaamd. We begonnen met maatwerk zoals galakleding, en daarbij verkochten we voedingskussens in de webshop. Uiteindelijk hadden we besloten om te stoppen, voor mij vanwege het aanbod van een andere job. We deden ook de webshop naast ons huidige werk en met kleine kinderen was dit toch lastig om te combineren. Toch deed het me pijn om de site uit de lucht te halen en het is altijd blijven kriebelen in mijn onderbuik. Nu inmiddels alweer 2 jaar geleden, een zware 2e zwangerschap en herstel te hebben doorgemaakt, had ik een besluit genomen, ik ga ervoor en alleen! Hip & Blizz is ontstaan omdat ik heb besloten om te gaan leven vanuit mijn hart en dit besluit is genomen op basis van mijn “DIT IS HET” gevoel en totaal geen logisch denken. Heerlijk!




Mijn Doel, Mijn Passie

Ik heb een doel dat ik graag wil nastreven en dat is andere mensen en ook met name vrouwen inspireren om te gaan doen wat zij willen, waarmee zij in hun kracht te komen staan. Hiervoor heb ik al plannen gemaakt om dit doel te behalen en het idee alleen al geeft me heel veel energie! Mijn pittige periode heeft me een behoorlijke zet gegeven in mijn bewustzijn en daar ben ik ontzettend dankbaar voor. Ik stel me gemakkelijker open voor mensen en zit vol met creatieve ideeën. Zowel voor nieuwe producten als voor samenwerkingsverbanden met andere webshops. Vaak zijn het ook veel te veel ideeën en wil ik te snel, dus ik deel een hoop en zie dat anderen daar dan ook enthousiast van worden. Heerlijk toch! En alles hoeft ook niet nu, tijd is immers ook maar een perspectief.


WAUW !

Na lang werken aan de website van Hip& Blizz konden de eerste producten worden geplaatst en ik was o zo trots! Ik vind het heerlijk om handgemaakte spullen te verkopen en ben gestart met Baby producten, zoals voedingskussen en wikkeldoeken, maar als de creativiteit eenmaal is gaan stromen is het niet meer te stoppen. Daarom krijgen geregeld nieuwe producten een plaats in de shop, alles met veel kleuren en een WAUW uitstraling!

 

Eerlijk is eerlijk (fair….)

Ik streef ernaar om Fair Trade te werken en ben nu aan het onderzoeken om enkele producten uit te besteden die verbonden zijn aan een project waarbij mensen zich ontwikkelen en zichzelf en hun naasten innerlijke groei en een beter bestaan kunnen bieden. Dit is een lange weg, maar steeds meer mensen komen er op mijn pad met informatie of nuttige contacten. Het houdt maar niet op! Hip & Blizz voelt voor mij dan ook niet als werken, maar als een flow waar ik in ben gestapt en ik ben aan het groeien.


Goed hart, Goede doelen

Ik heb een groot hart en deel dus graag, zo gaat 10% van de winst naar Stichting Proniños, een kleine stichting die zorgt voor betere scholing voor kinderen in ontwikkelingslanden. Ook ga ik mijn vriendin steunen door me bij haar team “Pluk de dag” te voegen en in Augustus de Alpe D’Huez op te steppen (Steppen tegen Kanker)!  Hip & Blizz zal ik dit team ook zeker gaan promoten!

Al met al lever ik meer dan alleen handgemaakte producten die mensen blij maken, maar laat ik ook zien wat je meer kan doen met jezelf en je eigen onderneming op een creatieve manier!
Wil jij meer weten over Hip & Blizz en blijven volgen welke projecten ik aan het opzetten ben? 

Volg dan mijn blog

Creative Minds & Spirits will lead to Amazing things in Life, it’s YOU to make the first step

X
Yvonne



1 opmerking:

  1. Wat een enthousiasme lees ik! Succes, veel energie en heel veel mooie mensen om je heen :-)

    BeantwoordenVerwijderen