donderdag 2 februari 2012

Brievenbuskadootjes.




Brievenbuskadootjes zijn kleine presentjes die door de brievenbus passen, van die kleine hebbedingen waar je blij van wordt! Wij van Metdehand zijn dol op dit soort presentjes!

Gelukkig hebben we op de site er dan ook meer dan genoeg! 

Juist in dit digitale tijdperk is het leuk om zo nu en dan eens verrast te worden door een mooie envelop met inhoud waar je blij van wordt! Regelmatig voel ik de drang om iemand enorm te verrassen...en op zoek te gaan naar van die kleine hebbedingen. Om je een idee te geven van waar ik dan naar op zoek ga, heb ik een aantal van die kekke presentjes in een collage geplakt. Let wel, al deze hebbedingen zijn te vinden op de site! 



Van hip stoepkrijt voor de kids van je broer/zus tot leuke haarspeldjes voor je vriendin. Haarbloemen, knipjes, armbandjes...je kan het zo gek niet bedenken of het past door de brievenbus!

Tip: surf naar de SITE en ga opzoek!



2 opmerkingen:

  1. Ik maak en verstuur ook regelmatig kleine kadootjes, ik kan me jouw gevoel dus heel goed voorstellen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee, zie ik daar mijn stoepkrijtjes? :-) wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen