donderdag 19 januari 2012

In The Mood For Valentine!

Nog een aantal weekjes en dan staat Valentijn voor de deur! De voorbereidingen op Metdehand.nl zijn volop in gang gezet! Moet stiekem bekennen dat ik Valentijn altijd wel spannend vind...wie weet ligt er dit jaar ook voor mij een kaartje in de bus? Valentijn is niet alleen voor je geliefde, maar ook voor je liefste vriendin, moeder, nichtje of oma. Een lief kaartje, prentje of presentje is altijd leuk om te geven en te krijgen, zeker op een dag als Valentijn! De dag waarop wat extra aandacht mag! 
Persoonlijk vind ik zo'n dagje eerlijk gezegt wel fijn, kan ik mooi aan al mijn liefsten zeggen dat ik om hen geef. Dat ik waardeer dat ze er altijd voor me zijn. Ik weet dat je daar Valentijn niet zozeer voor nodig hebt, maar ik hou ervan! Heerlijk zo'n  mysterieuze dag van verwennerij!  Gun een ander ook een leuke Valentijn en geef uniek en handgemaakt kado! Wij hebben ook dit jaar weer ons best gedaan om alle crafters te verzamelen voor unieke Gifts, en wij mogen wel zeggen dat ons dat goed gelukt is! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten