zaterdag 22 september 2012

Oktober Woonmaand

Oktober is DE woonmaand, en wij van Metdehand.nl zijn dol op deze maand. Wij zijn ver van tevoren al begonnen met het bedenken van een mooi passend Handemade thema voor deze maand. 

Alleen al de gedachte aan de woonmaand doet persoonlijk mijn hartje sneller kloppen! Dol ben ik op het thema wonen en alles wat daar mee te maken heeft! Ik lees alles (verslind), werkelijk alles, wat met wonen te maken heeft. Hou van stoffen, kleur en interieur, vintage en retro en heb een heuse voorliefde voor behang. 
Maar er is 1 ding wat ik niet kan...en wel heel leuk vind...en dat is haken. Gehaakte kussens, gehaakte plaids, gehaakte vloerkleden en poefs. Zaligmakend is het! Gehaakte spullen geven lucht, ze zijn niet massief, ze geven je een doorkijkje. Ze leuken op en maken vrolijk. 

Het haken is bijna tot kunst verheven. De kleuren, patronen en garen zijn er in alle soorten en maten te verkrijgen. Regelmatig zie ik mooie haakmaterialen en dan jeuken mijn handen. Ik zou het allemaal wel willen hebben! Ik heb grootste plannen voor als de dag aanbreekt dat ik kan haken. Allereerst haak ik voor mijn kleine meisje een mooie sprei in mooie pastels passend in haar kamertje. Daarna haak ik er eentje voor mijzelf, voor op de bank... en als ik dan nog niet haakmoe ben, dan zien we wel weer wat er verder van komt ;-)


Vooralsnog struin ik mijn site af en blijf ik enthousiast als ik gehaakt spul zie, en deel dit graag met jullie! Welkom op de Oktober Woonmaand Special: Aan de Haak Slaan! 


Creatieve groetjes Henriette Klein, Team van Metdehand.nl








Geen opmerkingen:

Een reactie posten