zondag 6 november 2011

Roze Wolk

Ik heb een dochter en ook al heb ik heel hard gegild "Er komt GEEN roze babykamer..." ben ook ik gezwicht.
Het hoge aaibaarheidsgehalte van zoet roze kan ook ik niet weerstaan! Dus zo geschiede... Een kloddertje roze hier, een klottertje roze daar, een stofje roze zus en een stofje roze zo...
Nu moet ik oppassen dat het niet te roze wordt allemaal, maar ik heb een zwak ontwikkeld. Als er op metdehand.nl nieuwe roze baby- en kinderkamer producten worden geplaats, maakt mijn hart een sprongetje.
Om iedereen een indruk te geven van al het leuke roze spul op de site, waarvan ik weet dat er meerdere moeders een zwak hebben, heb ik een kleine collage voor jullie gemaakt!

stel zelf uw lampenkap voor de baby/kinderkamer samen  stel zelf uw lampenkap voor de baby/kinderkamer samen  nieuwe hangende lampenkap met paddenstoelapplicatie
Aankleedkussenhoes ''Fleur'' van HTMstyle. NIEUW!  nieuwe  handgemaakte lampenkap met bloem  BabyBjörn wipstoel hoes roze
Kruikzak *VILLA KAATJE*  Hip Memobord  Uiltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten